Blog

Czym jest pozycjonowanie?

Każdemu przedsiębiorcy czy influencerowi zależy na tym, aby ze swoim contentem dotrzeć do jak największej ilości odbiorców. Nie jest to rzecz łatwa do osiągnięcia – wymaga dużego nakładu czasu i cierpliwości. Efekty jednak mogą być warte czekania, jeśli twórcy posługują się zasadami SEM. Marketing w wyszukiwarkach to strategia wykorzystująca elementy SEO i pozycjonowania dla lepszej […]

Ważna rola reklamy graficznej

XXI wiek uznać można za powrót do epoki pisma obrazkowego. Grafika jest nieodłącznym elementem treści i zdaje sobie z tego sprawę większość marek. Dobrej jakości treść idzie w parze z odpowiednimi zdjęciami, ilustracjami. To ma duży wpływ na SEO. Popularność reklam graficznych Reklama graficzna wciąż jest bardzo popularna. Wykorzystywana jest na wiele różnych sposobów. Pojawia […]

Kiedy przyda się Pinterest?

Pinterest należy do zacnego grona najważniejszych kanałów SoMe. Mimo dużego potencjału, w Polsce wciąż nie cieszy się aż tak dużą popularnością jak Facebook czy Instagram. W ciągu ostatnich lat wydawać się mogło, że zainteresowanie platformą wzrasta. Jednak pierwsze miejsca na podium należą niezmiennie do FB oraz IG. Mimo że to właśnie Pinterest z punktu widzenia […]

Marketing dla muzyków w erze koronawirusa

Muzyka to niesamowite zjawisko. Wpływa indywidualnie na emocje każdego człowieka. Można spotkać ją wszędzie, dosłownie w każdym zakątku świata. Jednak branża muzyczna jest już zupełnie inną i bardziej skomplikowaną sprawą. Tworzenie muzyki samo w sobie nie jest zadaniem prostym, a sprawienie by dotarła do odpowiedniego grona odbiorców to nie lada wyczyn. Jak więc wygląda marketing […]

Sezonowość w e-biznesie

Sprzedaż online to najbardziej dynamicznie rozwijający się obecnie kanał handlowy. Jednak również w Internecie obserwuje się takie zjawisko, jak sezonowość. Sklepy internetowe borykają się ze okresami, w których sprzedaż jest znacznie niższa od średniej ,mimo że pozostałe czynniki – takie jak polityka cenowa, czy layout strony pozostają niezmienne. Jak radzić sobie z sezonowością w e-handlu? […]

Praca eRzecznika dla branży konfekcyjnej

Budowanie długotrwałej, silnej relacji na linii konsument – marka, spędza sen z powiek wszystkim marketerom. Definiuje ją już nie tylko liczba kampanii reklamowych w ciągu roku, ale aktywność konkurencji. A ta…jest czujna. Każdy ruch marki w Internecie zostanie zauważony, nie ma tutaj miejsca na błędy. W świecie online internauci mogą właściwie wszystko. Stąd też szczególną […]

Opinie na GoWork – jak budować wizerunek pracodawcy?

W czasach niskiego poziomu bezrobocia pracodawcy muszą uruchomić liczne działania, aby zdobyć wartościowych pracowników. Przy okazji, ważne jest także skuteczne tworzenie dobrego wizerunku pracodawcy. Wiele z tych zadań można zrealizować w serwisie GoWork. Czym jest GoWork? Jest to internetowy serwis pracy. Sama firma działa już od 1990 roku, zajmując się pośrednictwem pracy. Serwis internetowy natomiast […]

Czy Internet wyprze telewizję jako główne medium reklamowe?

Internet – najnowsze medium, kopalnia wiedzy, skarbnica memów, łączy i dzieli ludzi ze wszystkich kontynentów, podaje informacje o bieżących wydarzenia w ciągu ułamków sekund. Muszą się z nim liczyć wszyscy – politycy, przedsiębiorcy, celebryci, nastolatki, ludzie pracy. Nie ma Cię w Internecie – nie istniejesz, nie sprzedasz, nikt o Tobie nie usłyszy. To dzięki niemu […]

Dlaczego dobre restauracje coraz częściej korzystają z PR?

Wydawałoby się, że agencji PR potrzebuje polityk…ale nie restauracja! Dziś bywa inaczej i również w gastronomii PR znajduje zastosowanie. Dlaczego? Co daje PR w gastronomii? Być może słyszałeś o skandalu, jaki miał miejsce kilka lat temu. Podczas kolacji w jednej z najlepszych europejskich restauracji, duńskiej Nomie, 60 osób się zatruło. Jak można wyjść z twarzą […]

Rozmowa na wagę złota,czyli conversational commerce narzędziem sprzedaży

Kontakt doradcy z potencjalnym klientem w procesie sprzedaży jest niezwykle ważnym elementem procesu podejmowania decyzji zakupowej w kanale offline. Również sklepy internetowe znalazły sposób na nawiązywanie bezpośredniego kontaktu z użytkownikami zainteresowanymi naszą ofertą. Live chat – to przydatne narzędzie, które w znacznym stopniu może wpłynąć na odsetek konwersji.   Chat w e-commerce stanowi niezwykle ważny […]