Blog

Na czym polega optymalizacja strony www?

Decydując się na promocję w sieci i rozpoczynając tam swoje działania, warto założyć stronę internetową firmy, która jest jej wizytówką w sieci. Dzięki niej klienci szybko odnajdą najważniejsze informacje o przedsiębiorstwie w Internecie. Ważne jednak, by pamiętać, że sama optymalizacja nie wystarczy ważna jest jeszcze optymalizacja strony www. Dzięki niej można usprawnić działanie witryny i […]

Pozycjonowanie wizytówki Google

Pozycjonowanie wizytówki Google, to bardzo przydatne dla firm rozwiązanie, w szczególności tych lokalnych, ponieważ dzięki niej możliwe jest wygenerowanie nawet 1/4 ruchu na stronie. Wizytówka Google, to takie narzędzie, które pozwala w szybki sposób informować klientów o najważniejszych informacjach na temat swojej firmy. Bardzo przydatne będzie to dla firm, które działają lokalnie. Dzięki niej będzie […]

Jaki jest koszt kampanii w Google?

Korzystanie z płatnych kampanii reklamowych obecnie jest ułatwione dzięki dedykowanej platformie Google. Koszt kampanii w Google nie jest jednoznaczny. Początkowo nasz budżet może być niewielki, a mimo to pozwoli zobaczyć pierwsze efekty. Jak zacząć kampanię marketingową? Być może działania z kampanią w Google to dobry pomysł na start. Dlaczego? Bo koszt kampanii w Google nie […]

Pozycjonowanie na allegro

Dzięki istnieniu platformy internetowej Allegro robienie zakupów jest łatwiejsze niż kiedykolwiek. Pozycjonowanie na allegro stało się częścią działań marketingowych sklepów. Allegro to bez wątpienia największy serwis aukcyjny w Polsce, dlatego wiele firm, które prowadzą sklep, opiera całą swoją sprzedaż o tę witrynę. Zrzesza ona wielu użytkowników, którzy wielokrotnie szukając wybranego przedmiotu, zaczynają od sprawdzenia Allegro. […]

Czym jest pozycjonowanie?

Każdemu przedsiębiorcy czy influencerowi zależy na tym, aby ze swoim contentem dotrzeć do jak największej ilości odbiorców. Nie jest to rzecz łatwa do osiągnięcia – wymaga dużego nakładu czasu i cierpliwości. Efekty jednak mogą być warte czekania, jeśli twórcy posługują się zasadami SEM. Marketing w wyszukiwarkach to strategia wykorzystująca elementy SEO i pozycjonowania dla lepszej […]

Ważna rola reklamy graficznej

XXI wiek uznać można za powrót do epoki pisma obrazkowego. Grafika jest nieodłącznym elementem treści i zdaje sobie z tego sprawę większość marek. Dobrej jakości treść idzie w parze z odpowiednimi zdjęciami, ilustracjami. To ma duży wpływ na SEO. Popularność reklam graficznych Reklama graficzna wciąż jest bardzo popularna. Wykorzystywana jest na wiele różnych sposobów. Pojawia […]

Kiedy przyda się Pinterest?

Pinterest należy do zacnego grona najważniejszych kanałów SoMe. Mimo dużego potencjału, w Polsce wciąż nie cieszy się aż tak dużą popularnością jak Facebook czy Instagram. W ciągu ostatnich lat wydawać się mogło, że zainteresowanie platformą wzrasta. Jednak pierwsze miejsca na podium należą niezmiennie do FB oraz IG. Mimo że to właśnie Pinterest z punktu widzenia […]

Marketing dla muzyków w erze koronawirusa

Muzyka to niesamowite zjawisko. Wpływa indywidualnie na emocje każdego człowieka. Można spotkać ją wszędzie, dosłownie w każdym zakątku świata. Jednak branża muzyczna jest już zupełnie inną i bardziej skomplikowaną sprawą. Tworzenie muzyki samo w sobie nie jest zadaniem prostym, a sprawienie by dotarła do odpowiedniego grona odbiorców to nie lada wyczyn. Jak więc wygląda marketing […]

Sezonowość w e-biznesie

Sprzedaż online to najbardziej dynamicznie rozwijający się obecnie kanał handlowy. Jednak również w Internecie obserwuje się takie zjawisko, jak sezonowość. Sklepy internetowe borykają się ze okresami, w których sprzedaż jest znacznie niższa od średniej ,mimo że pozostałe czynniki – takie jak polityka cenowa, czy layout strony pozostają niezmienne. Jak radzić sobie z sezonowością w e-handlu? […]

Praca eRzecznika dla branży konfekcyjnej

Budowanie długotrwałej, silnej relacji na linii konsument – marka, spędza sen z powiek wszystkim marketerom. Definiuje ją już nie tylko liczba kampanii reklamowych w ciągu roku, ale aktywność konkurencji. A ta…jest czujna. Każdy ruch marki w Internecie zostanie zauważony, nie ma tutaj miejsca na błędy. W świecie online internauci mogą właściwie wszystko. Stąd też szczególną […]