Blog

Pozycjonowanie na allegro

Dzięki istnieniu platformy internetowej Allegro robienie zakupów jest łatwiejsze niż kiedykolwiek. Pozycjonowanie na allegro stało się częścią działań marketingowych sklepów. Allegro to bez wątpienia największy serwis aukcyjny w Polsce, dlatego wiele firm, które prowadzą sklep, opiera całą swoją sprzedaż o tę witrynę. Zrzesza ona wielu użytkowników, którzy wielokrotnie szukając wybranego przedmiotu, zaczynają od sprawdzenia Allegro. […]

Czym jest pozycjonowanie?

Każdemu przedsiębiorcy czy influencerowi zależy na tym, aby ze swoim contentem dotrzeć do jak największej ilości odbiorców. Nie jest to rzecz łatwa do osiągnięcia – wymaga dużego nakładu czasu i cierpliwości. Efekty jednak mogą być warte czekania, jeśli twórcy posługują się zasadami SEM. Marketing w wyszukiwarkach to strategia wykorzystująca elementy SEO i pozycjonowania dla lepszej […]

Ważna rola reklamy graficznej

XXI wiek uznać można za powrót do epoki pisma obrazkowego. Grafika jest nieodłącznym elementem treści i zdaje sobie z tego sprawę większość marek. Dobrej jakości treść idzie w parze z odpowiednimi zdjęciami, ilustracjami. To ma duży wpływ na SEO. Popularność reklam graficznych Reklama graficzna wciąż jest bardzo popularna. Wykorzystywana jest na wiele różnych sposobów. Pojawia […]

Kiedy przyda się Pinterest?

Pinterest należy do zacnego grona najważniejszych kanałów SoMe. Mimo dużego potencjału, w Polsce wciąż nie cieszy się aż tak dużą popularnością jak Facebook czy Instagram. W ciągu ostatnich lat wydawać się mogło, że zainteresowanie platformą wzrasta. Jednak pierwsze miejsca na podium należą niezmiennie do FB oraz IG. Mimo że to właśnie Pinterest z punktu widzenia […]

Marketing dla muzyków w erze koronawirusa

Muzyka to niesamowite zjawisko. Wpływa indywidualnie na emocje każdego człowieka. Można spotkać ją wszędzie, dosłownie w każdym zakątku świata. Jednak branża muzyczna jest już zupełnie inną i bardziej skomplikowaną sprawą. Tworzenie muzyki samo w sobie nie jest zadaniem prostym, a sprawienie by dotarła do odpowiedniego grona odbiorców to nie lada wyczyn. Jak więc wygląda marketing […]

Sezonowość w e-biznesie

Sprzedaż online to najbardziej dynamicznie rozwijający się obecnie kanał handlowy. Jednak również w Internecie obserwuje się takie zjawisko, jak sezonowość. Sklepy internetowe borykają się ze okresami, w których sprzedaż jest znacznie niższa od średniej ,mimo że pozostałe czynniki – takie jak polityka cenowa, czy layout strony pozostają niezmienne. Jak radzić sobie z sezonowością w e-handlu? […]

Praca eRzecznika dla branży konfekcyjnej

Budowanie długotrwałej, silnej relacji na linii konsument – marka, spędza sen z powiek wszystkim marketerom. Definiuje ją już nie tylko liczba kampanii reklamowych w ciągu roku, ale aktywność konkurencji. A ta…jest czujna. Każdy ruch marki w Internecie zostanie zauważony, nie ma tutaj miejsca na błędy. W świecie online internauci mogą właściwie wszystko. Stąd też szczególną […]

Opinie na GoWork – jak budować wizerunek pracodawcy?

W czasach niskiego poziomu bezrobocia pracodawcy muszą uruchomić liczne działania, aby zdobyć wartościowych pracowników. Przy okazji, ważne jest także skuteczne tworzenie dobrego wizerunku pracodawcy. Wiele z tych zadań można zrealizować w serwisie GoWork. Czym jest GoWork? Jest to internetowy serwis pracy. Sama firma działa już od 1990 roku, zajmując się pośrednictwem pracy. Serwis internetowy natomiast […]

Czy Internet wyprze telewizję jako główne medium reklamowe?

Internet – najnowsze medium, kopalnia wiedzy, skarbnica memów, łączy i dzieli ludzi ze wszystkich kontynentów, podaje informacje o bieżących wydarzenia w ciągu ułamków sekund. Muszą się z nim liczyć wszyscy – politycy, przedsiębiorcy, celebryci, nastolatki, ludzie pracy. Nie ma Cię w Internecie – nie istniejesz, nie sprzedasz, nikt o Tobie nie usłyszy. To dzięki niemu […]

Dlaczego dobre restauracje coraz częściej korzystają z PR?

Wydawałoby się, że agencji PR potrzebuje polityk…ale nie restauracja! Dziś bywa inaczej i również w gastronomii PR znajduje zastosowanie. Dlaczego? Co daje PR w gastronomii? Być może słyszałeś o skandalu, jaki miał miejsce kilka lat temu. Podczas kolacji w jednej z najlepszych europejskich restauracji, duńskiej Nomie, 60 osób się zatruło. Jak można wyjść z twarzą […]