Blog

Opinie na GoWork – jak budować wizerunek pracodawcy?

W czasach niskiego poziomu bezrobocia pracodawcy muszą uruchomić liczne działania, aby zdobyć wartościowych pracowników. Przy okazji, ważne jest także skuteczne tworzenie dobrego wizerunku pracodawcy. Wiele z tych zadań można zrealizować w serwisie GoWork. Czym jest GoWork? Jest to internetowy serwis pracy. Sama firma działa już od 1990 roku, zajmując się pośrednictwem pracy. Serwis internetowy natomiast […]

Czy Internet wyprze telewizję jako główne medium reklamowe?

Internet – najnowsze medium, kopalnia wiedzy, skarbnica memów, łączy i dzieli ludzi ze wszystkich kontynentów, podaje informacje o bieżących wydarzenia w ciągu ułamków sekund. Muszą się z nim liczyć wszyscy – politycy, przedsiębiorcy, celebryci, nastolatki, ludzie pracy. Nie ma Cię w Internecie – nie istniejesz, nie sprzedasz, nikt o Tobie nie usłyszy. To dzięki niemu […]

Dlaczego dobre restauracje coraz częściej korzystają z PR?

Wydawałoby się, że agencji PR potrzebuje polityk…ale nie restauracja! Dziś bywa inaczej i również w gastronomii PR znajduje zastosowanie. Dlaczego? Co daje PR w gastronomii? Być może słyszałeś o skandalu, jaki miał miejsce kilka lat temu. Podczas kolacji w jednej z najlepszych europejskich restauracji, duńskiej Nomie, 60 osób się zatruło. Jak można wyjść z twarzą […]

Rozmowa na wagę złota,czyli conversational commerce narzędziem sprzedaży

Kontakt doradcy z potencjalnym klientem w procesie sprzedaży jest niezwykle ważnym elementem procesu podejmowania decyzji zakupowej w kanale offline. Również sklepy internetowe znalazły sposób na nawiązywanie bezpośredniego kontaktu z użytkownikami zainteresowanymi naszą ofertą. Live chat – to przydatne narzędzie, które w znacznym stopniu może wpłynąć na odsetek konwersji.   Chat w e-commerce stanowi niezwykle ważny […]

Idźcie głosować, czyli kampanie społeczne na rzecz frekwencji wyborczej.

Nasi rodacy jeszcze kila lat temu na wybory chodzili niezbyt chętnie. Frekwencje wyborcze, zwłaszcza jeśli chodziło o wybory samorządowe, czy do Parlamentu Europejskiego nie osiągały zazwyczaj nawet 50%. Polacy są narodem przywykłym do bycia w opozycji do władzy. Są nastawieni na indywidualizm i wolność jednostki, niezależnie od tego, kto akurat jest u władzy. Każdy Polak […]

Jak pozycjonować stronę w Google?

Pozycjonowanie strony www to absolutna konieczność, jeśli chcemy, żeby nasza marka stała się rozpoznawalna w świecie online. Trzeba pamiętać, że jest to proces ciągły i skomplikowany, jednak inwestycja w budowanie ruchu organicznego będzie nam procentowała przez długi czas. Bo widoczności zbudowanej naturalnie nie da się po prostu wyłączyć, tak jak ma to miejsce w przypadku […]

Najważniejsze trendy w marketingu treści

Współczesny Marketing kręci się wokół contentu. W stwierdzeniu tym wbrew pozorom nie ma wiele przesady. Dlatego działania promujące dużych marek coraz częściej opierają się na marketingu treści. Przygotowaliśmy, więc dla Was krótki przegląd najważniejszych trendów w zakresie tworzenia contentu. Content is King Przede wszystkim treści stały się jeszcze ważniejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Content nie jest […]

Ile to kosztuje, czyli wszystko, co chcielibyście wiedzieć o budżecie marketingowym

Ile kosztuje marketing? Oto jest pytanie nad, którym głowią się przedsiębiorcy stojący przed dylematem, czy stać ich na profesjonalna promocję. Niestety nie istnieje jednoznaczna i uniwersalna odpowiedź na to pytanie, jednak przygotowaliśmy garść przydatnych informacji w sprawie planowania budżetu marketingowego. Budżet marketingowy to temat rzeka, bowiem nie istnieje jedna uniwersalna metoda gospodarowania środkami finansowymi. Ponadto […]

Jak zrobić skuteczną infografikę?

Infografika to jedno z najpotężniejszych narzędzi marketingowych. Ta teza może się na pierwszy rzut oka wydawać trochę na wyrost, jednak w dobie mediów społecznościowych, które bazują na graficznym przedstawianiu danych, ma wiele sensu. Dowiedz się, jak zrobić infografikę tak, by była naprawdę skuteczna! Dlaczego lubimy infografiki? Treści wizualne cieszą się ogromną popularnością. Często zdarza się, […]

Influencer marketing dla małych firm – kilka podpowiedzi

Przyjęło się myśleć, że influencer marketing to rozwiązanie dla wielkich światowych marek. W końcu najwięksi influencerzy nawiązują współpracę z takimi przedsiębiorstwami jak Coca-Cola, IKEA czy wiodące marki kosmetyczne. A jednak… rekomendacja influencera + mała firma to połączenie idealne! Trzeba tylko wiedzieć, jak to zrobić. Influencer marketing dla małych firm – korzyści Rekomendacje influencerów, czyli liderów […]