Blog

Marketing dla muzyków w erze koronawirusa

Muzyka to niesamowite zjawisko. Wpływa indywidualnie na emocje każdego człowieka. Można spotkać ją wszędzie, dosłownie w każdym zakątku świata. Jednak branża muzyczna jest już zupełnie inną i bardziej skomplikowaną sprawą. Tworzenie muzyki samo w sobie nie jest zadaniem prostym, a sprawienie by dotarła do odpowiedniego grona odbiorców to nie lada wyczyn. Jak więc wygląda marketing […]

Sezonowość w e-biznesie

Sprzedaż online to najbardziej dynamicznie rozwijający się obecnie kanał handlowy. Jednak również w Internecie obserwuje się takie zjawisko, jak sezonowość. Sklepy internetowe borykają się ze okresami, w których sprzedaż jest znacznie niższa od średniej ,mimo że pozostałe czynniki – takie jak polityka cenowa, czy layout strony pozostają niezmienne. Jak radzić sobie z sezonowością w e-handlu? […]

Praca eRzecznika dla branży konfekcyjnej

Budowanie długotrwałej, silnej relacji na linii konsument – marka, spędza sen z powiek wszystkim marketerom. Definiuje ją już nie tylko liczba kampanii reklamowych w ciągu roku, ale aktywność konkurencji. A ta…jest czujna. Każdy ruch marki w Internecie zostanie zauważony, nie ma tutaj miejsca na błędy. W świecie online internauci mogą właściwie wszystko. Stąd też szczególną […]

Opinie na GoWork – jak budować wizerunek pracodawcy?

W czasach niskiego poziomu bezrobocia pracodawcy muszą uruchomić liczne działania, aby zdobyć wartościowych pracowników. Przy okazji, ważne jest także skuteczne tworzenie dobrego wizerunku pracodawcy. Wiele z tych zadań można zrealizować w serwisie GoWork. Czym jest GoWork? Jest to internetowy serwis pracy. Sama firma działa już od 1990 roku, zajmując się pośrednictwem pracy. Serwis internetowy natomiast […]

Czy Internet wyprze telewizję jako główne medium reklamowe?

Internet – najnowsze medium, kopalnia wiedzy, skarbnica memów, łączy i dzieli ludzi ze wszystkich kontynentów, podaje informacje o bieżących wydarzenia w ciągu ułamków sekund. Muszą się z nim liczyć wszyscy – politycy, przedsiębiorcy, celebryci, nastolatki, ludzie pracy. Nie ma Cię w Internecie – nie istniejesz, nie sprzedasz, nikt o Tobie nie usłyszy. To dzięki niemu […]

Dlaczego dobre restauracje coraz częściej korzystają z PR?

Wydawałoby się, że agencji PR potrzebuje polityk…ale nie restauracja! Dziś bywa inaczej i również w gastronomii PR znajduje zastosowanie. Dlaczego? Co daje PR w gastronomii? Być może słyszałeś o skandalu, jaki miał miejsce kilka lat temu. Podczas kolacji w jednej z najlepszych europejskich restauracji, duńskiej Nomie, 60 osób się zatruło. Jak można wyjść z twarzą […]

Rozmowa na wagę złota,czyli conversational commerce narzędziem sprzedaży

Kontakt doradcy z potencjalnym klientem w procesie sprzedaży jest niezwykle ważnym elementem procesu podejmowania decyzji zakupowej w kanale offline. Również sklepy internetowe znalazły sposób na nawiązywanie bezpośredniego kontaktu z użytkownikami zainteresowanymi naszą ofertą. Live chat – to przydatne narzędzie, które w znacznym stopniu może wpłynąć na odsetek konwersji.   Chat w e-commerce stanowi niezwykle ważny […]

Idźcie głosować, czyli kampanie społeczne na rzecz frekwencji wyborczej.

Nasi rodacy jeszcze kila lat temu na wybory chodzili niezbyt chętnie. Frekwencje wyborcze, zwłaszcza jeśli chodziło o wybory samorządowe, czy do Parlamentu Europejskiego nie osiągały zazwyczaj nawet 50%. Polacy są narodem przywykłym do bycia w opozycji do władzy. Są nastawieni na indywidualizm i wolność jednostki, niezależnie od tego, kto akurat jest u władzy. Każdy Polak […]

Jak pozycjonować stronę w Google?

Pozycjonowanie strony www to absolutna konieczność, jeśli chcemy, żeby nasza marka stała się rozpoznawalna w świecie online. Trzeba pamiętać, że jest to proces ciągły i skomplikowany, jednak inwestycja w budowanie ruchu organicznego będzie nam procentowała przez długi czas. Bo widoczności zbudowanej naturalnie nie da się po prostu wyłączyć, tak jak ma to miejsce w przypadku […]

Najważniejsze trendy w marketingu treści

Współczesny Marketing kręci się wokół contentu. W stwierdzeniu tym wbrew pozorom nie ma wiele przesady. Dlatego działania promujące dużych marek coraz częściej opierają się na marketingu treści. Przygotowaliśmy, więc dla Was krótki przegląd najważniejszych trendów w zakresie tworzenia contentu. Content is King Przede wszystkim treści stały się jeszcze ważniejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Content nie jest […]