Blog

Ile to kosztuje, czyli wszystko, co chcielibyście wiedzieć o budżecie marketingowym

Ile kosztuje marketing? Oto jest pytanie nad, którym głowią się przedsiębiorcy stojący przed dylematem, czy stać ich na profesjonalna promocję. Niestety nie istnieje jednoznaczna i uniwersalna odpowiedź na to pytanie, jednak przygotowaliśmy garść przydatnych informacji w sprawie planowania budżetu marketingowego. Budżet marketingowy to temat rzeka, bowiem nie istnieje jedna uniwersalna metoda gospodarowania środkami finansowymi. Ponadto […]

Jak zrobić skuteczną infografikę?

Infografika to jedno z najpotężniejszych narzędzi marketingowych. Ta teza może się na pierwszy rzut oka wydawać trochę na wyrost, jednak w dobie mediów społecznościowych, które bazują na graficznym przedstawianiu danych, ma wiele sensu. Dowiedz się, jak zrobić infografikę tak, by była naprawdę skuteczna! Dlaczego lubimy infografiki? Treści wizualne cieszą się ogromną popularnością. Często zdarza się, […]

Influencer marketing dla małych firm – kilka podpowiedzi

Przyjęło się myśleć, że influencer marketing to rozwiązanie dla wielkich światowych marek. W końcu najwięksi influencerzy nawiązują współpracę z takimi przedsiębiorstwami jak Coca-Cola, IKEA czy wiodące marki kosmetyczne. A jednak… rekomendacja influencera + mała firma to połączenie idealne! Trzeba tylko wiedzieć, jak to zrobić. Influencer marketing dla małych firm – korzyści Rekomendacje influencerów, czyli liderów […]

Infografiki: jak to działa? Rola infografik w content marketingu

Znasz takie powiedzenie: obraz jest wart więcej niż tysiąc słów? Właśnie w nim leży istota infografik, czyli grafik informacyjnych. To jeden z najlepszych sposobów na ciekawe przedstawienie danych. I nie myśl, że chodzi o dane statystyczne. Oczywiście też, ale może być to cokolwiek. Możliwości są nieograniczone. Infografiki: jak to działa Wizualna prezentacja danych jest zdecydowanie […]

Forum dyskusyjne – dlaczego warto tam być ze swoją marką i rozmawiać z użytkownikami?

Fora dyskusyjne już dawno wryły się w naszą świadomość. Choć przez media społecznościowe ich popularność zmalała, to są i będą istnieć jeszcze długo. Ich zaletą jest wielka różnorodność i poczucie większej prywatności niż w przypadku mediów społecznościowych. Przy okazji fora to także świetny marketingowo kanał komunikacyjny. Po co komu fora? Człowiek jest istotą społeczną. To […]

Cechy charakterystyczne marketingu szeptanego

Szum, szeptanka, buzz marketing, ustny marketing…. Wiele nazw, wiele definicji zjawiska, jakim jest marketing szeptany wskazuje na coraz większą popularność tego zjawiska. Spróbujmy zastanowić się, czym charakteryzuje się ten rodzaj marketingu. Informacja przekazywana „z ust do ust” Już sama, oryginalna nazwa zjawiska, czyli Word of Mouth Marketing, którą bezpośrednio można przetłumaczyć jako „marketing słowa ustnego” […]

LinkedIn, jako najlepszy kanał dotarcia do klienta biznesowego?

Popularność mediów społecznościowych nie słabnie. Wręcz przeciwnie, pojawiają się coraz nowe serwisy skupiające się na różnych dziedzinach życia. Jednym z najlepszych przykładów sprofilowanego serwisu społecznościowego jest LinkedIn. Krótko o LinkedIn Serwis ten działa na rynku od 2003 roku, jednak jego popularność zaczęła rosnąć po 2010 roku, gdy przekroczyła ponad 100 milionów użytkowników. Ostatnie dane (lato […]

Czy materiały audiowizualne to przyszłość reklamy?

Coraz więcej osób posiada dostęp do Internetu. Dzięki temu wykorzystanie nowoczesnych technologii i form komunikacji w rozwoju przemysłu to obecnie jedne z najczęstszych zdarzeń. Nic więc dziwnego, że handlowcy poszukują nowych przestrzeni do promocji swoich produktów. Czy zatem próba wykorzystania materiałów audiowizualnych to dobra decyzja? Reklama i jej rodzaje Reklama od początku swojego istnienia jest procesem […]

Znaczenie komunikacji w Internecie w celu zwiększenia sprzedaży

Na przestrzeni ostatnich lat, e-handel cieszy się niezwykle dużym wzrostem popularności. Dziś, zakupy w Internecie stały się normą. Zamawiamy w ten sposób dosłownie wszystko. Sprzedaż internetowa znacząco przewyższa zakupy stacjonarne. Sklepy online cieszą się bardzo dużym powodzeniem, ale jednocześnie też rośnie konkurencja. To sprawia, że trzeba być w pełni nastawionym do klientów, trzeba tworzyć rozwiązania […]

Czym jest content marketing?

Content marketing, czyli tzw. marketing treści od kilku lat zdobywa coraz większą popularność. Czym jest to zjawisko i dlaczego tak się dzieje? Na te pytania spróbujemy odpowiedzieć poniżej. Marketing treści wykorzystuje narzędzia znane w branży internetowej i reklamowej od dawna. Jest jednak zjawiskiem stosunkowo nowym. U jego genezy na plan pierwszy wysuwa się coraz mniejsza […]